Vaatteet

Paita edestä
Paita takaa

Ilmaise vaatteillasi mitä olet!
Julkaisimme viime syksyny uuden seuran T-paidan, joka on ollut suosittu harrastajien keskuudessa. Nyt sinulla on mahdollisuus tilata myös muita vaatekappaleita hienosti seuran tunnuksilla varustettuina Vaatteet valmistaa tilauksesta meille Serbialainen parkour-vaatevalmistaja Skochypstiks (pl. lippis). Vaatevalmistaja tunnetaan lukuisista yhteistöistä parkour-organisaatioiden ja tapahtumien kanssa. Vuosien saatossa Skochypstiks on oikeutetusti ansainnut asemansa parkour-yhteisön omana ja omintakeisena vaatevalmistajana, joka tekee vaatteita suurella sydämmellä. Skochyn perustaja Sasa Sevo on itsekin intohimoinen parkourin harrastaja ja niinpä vaatteet ovatkin harrastajilta harrastajille.

Kuvat ovat havainnekuvia. Lopullinen tuotteen värisävy tai painatuksen koko saattaa hieman poiketa havainnekuvasta.

Tilaa haluamasi vaatteet alla olevalla lomakkeella 7.6.2020 mennessä niin saat noudettua ne parkour-salilta kesäloman aikana.